2 Kasım 2012 Cuma

İnsanlar Ölmesin...

Ülkemiz de 52. gününde olan bir açlık grevi var,açlık grevinde ki insanların bir takım siyasi talepleri var.İnsanca yaşamak gibi,ana dilde eğitim görmek gibi ki bu istekler zaten son derece doğal ve karşılanması gereken istekler.Eylemlilik tarzı olarak açlık grevlerini doğru bulmasam da,o kadar insanın sessizce ve göz göre ölüme gitmesine gönlüm razı değil.
Medya üç maymunu oynuyor,manipülatif haberlerle yangına körükle gidiyor.Basında hükümet sözcülerinin haberleri dolaşıyor ''gittik baktık,kimse aç değil'' tarzında ama bugün kötü haberler gelmeye başladı.
52 Gündür Açlık Grevinde olan Erdal EMEC (Diyarbakır D tipi) Ailesiyle telefon görüşmesine bile çıkamadı........Açlık Grevinde ki Mazlum DİLEK'de bilinç kaybı başladı..
 Az önce bir sosyal paylaşım sitesinde okudum bunları.Bu iş çığrından çıkmadan,çözüm üretilmesi gerekiyor artık.İkinci bir hayata dönüş operasyonunu kaldıracak sabır kimsede yok,böyle bir müdahale yaparlarsa çok sert tepkilere hazırlıklı olmalı hükumet. Ölüme değil çözüme ortak olun.

Çocuğum olduktan sonra bu konuda ki duyarlılığım çok farklı bir noktaya geldi.Olayı duygusallaştırıp amacından farklı bir noktayı işaret etmek istemiyorum ama elimde değil yapıyorum.Biz yeterince ölüm gördük,biz yeterince siyasi tutuklu ölümü gördük,artık hiç bir ana evladına ağlamasın istiyorum.Herkes insanca yaşamayı hak ediyor.İnsanca yaşamak bir talep değil,doğumla birlikte elde edilmiş bir haktır.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder