1 Kasım 2012 Perşembe

Dönerim demiştim :)

Evet sözümde durdum,çocuğu sakinleştirip döndüm hemen.
 Şimdi geçenlerde DeDo'ya bir kitaplık ve resim köşesi yaptım,evet ben yaptım,madem blogum var madem yapmışız, becermişiz neden teşhir etmeyeyim ki dedim kendime :)Evet bloga sadece bunları paylaşmak amacıyla döndüm :D,sürekli başka bloger annelerin bloglarında görüp ne güzel diye iç geçirirdim,çocuklarına kendi elleriyle emek harcayıp bir şey yapmış olmak,tüketim toplumun da üretime zaman ayırmak,çok kıymetli bir çabadır benim için.Ben de yapar mıyım,becerebilir miyiz derken işte aşağıda paylaştığım şeyler çıktı ortaya.Evet yapımı çok basit ve çok az emekle ortaya çıktılar farkındayım ama yine de mutluyum :)

İşte tamamı el yapımı kitaplığımız 
Yapımı :evde atıl durumda bekleyen ahşap çubukları L şeklinde birleştirip,raf elde ettik ve bu rafları duvara monte ettik.

Şimdi de sanat köşemiz (tamam resim köşesi olsun :)) )
Yapımı : İnce halattan ipleri duvara çift taraflı bant ile yapıştırdık ama sağlam olmadığını düşünüp,kanca şeklinde vidaları duvara çaktık ve ipleri bağladık.


İkisinin toplam maliyeti 5 lira civarıydı sanırım.Gayet ekonomik bir çözüm.

Bugünlük bu kadar yeterli sanırım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder