2 Ekim 2011 Pazar

Sen büyürken,bunu unutmamam Lazım Devrim

Sürekli değişmek gelişmek isterim ama
Mutlu olamam değişirsem,
Salt sizin bencilliğinizi doyurmak için
Hoşnut da olamam eleştirdiğinizde beni
Sizin gibi düşünmediğim
Ya da görmediğim için sizin gibi...
'Uyumsuz' diyorsunuz bana.
Oysa inançlarınıza her karşı çıkışımda,
Siz de benimkilere karşı çıkıyorsunuz...
Ben aklınızı biçimlendirmeye çalışmıyorum ki...
Kendinizi bulma savaşı veriyorsunuz
Biliyorum ve anlıyorum sizi;
Ama ne yönetmenizi isterim beni,
Ne de akıl vermenizi kabul ederim.
Çünkü kendimi bulma çabasındayım ben de...
Çünkü ben yalnızca bana benzerim...


Leo Buscaglia

Senin birey olduğunu,isteklerinin,arzularının bizimkilerden farklı olduğunu,benim seni doğurduğumu ama senin hayatını senin şekillendirmen gerektiğini,sadece yeri geldiğin de,istediğinde rehberlik etmem gerektiğini,sana ve kararlarına saygı duymam gerektiğini,sen büyürken bunları unutmamam lazım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder