18 Ekim 2010 Pazartesi

çalışmıyan anne değilim

Çocuk bakıyorum evet benim işim bu, çocuk bakmak
Devrim doğmadan önce, hatta aklımızda bebek fikri yokken bile, en az 2.5 sene çalışmayacağım ve bebeğimle ilgileneceğim diyordum,Devrim şu anda yanımızda ve bende eşimde bu fikrin arkasındayız,üniversiteyi çocuğuma bakmak için okudum,daha iyi bir çocuk büyütebilmek için,keşke yüksek lisansıda yapsaydım ve ufkum daha da açılsaydı ama yinede "evde oturup" çocuğuma baksaydım,bugün düşündüklerimi,nerdeyse benim cümlelerimle başka bir blogerın ağzından okudum ve çok şaşırdım,ne iş yapıyorsunuz diye bana sorulduğun da çalışmıyorum demiyorum,çocuk baktığımı söylüyorum,gerçekten ciddi bir iş.

2 yorum:

  1. "Doktora yaptim, cocuguma bakiyorum" deyeyim senin icin :)
    Ilgar'in annesi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ben de yükseğe başlamayı düşünüyorum bu aralar.

      Sil